Addiko banka najbolja u Hrvatskoj u poslovanju s građanstvom

Addiko banka je u izboru Global Banking and Finance Review, proglašena najboljom bankom u Hrvatskoj u segmentu poslovanja s građanstvom za 2017. godinu. „Za Addiko banku je 2017. godina, prva puna kalendarska godina s novim brandom, bila iznimno uspješna i obilježena s rastom plasmana u svim ključnim poslovnim segmentima, s naglaskom na poslovanju s građanstvom, gdje smo zabilježili veće volumene, akvizirali nove klijente, ostvarili rast broja proizvoda kojima se klijenti koriste, te zabilježili kontinuirani rast zadovoljstva klijenata našom uslugom. Također smo predstavili i brojne novitete poput mogućnosti dobivanja kredita samo temeljem osobne iskaznice u roku od 30 minuta, prvi smo s Addiko Chat Bankingom uveli jedinstvenu mogućnost plaćanja putem Vibera, a postali smo i prva banka u Hrvatskoj koja je zavrijedila ‘Customer’s Friend’ certifikat“, rekao je Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Bank d.d.

Global Banking and Finance Awards nagrada pokrenuta je 2011. godine s namjerom odavanja priznanja kompanijama u financijskoj industriji koje su tijekom protekle godine zabilježile istaknuta ostvarenja. Stručni žiri pritom ocjenjuje: poslovnu strategiju, ostvareni napredak i rezultate, inovativnost te pokretanje relevantnih i inspirativnih industrijskih promjena, a tijekom 2017. godine dubinski su analizirali financijske institucije u više od 120 zemalja na šest kontinenata.

„Duboko sam uvjeren da bankarstvo mora biti praktičnije i prilagođenije zadovoljenju potreba klijenata i to je cilj koji nas svakodnevno vodi. Ovu međunarodna nagrada, koju su na ostalim tržištima osvajala neka od najvećih i najrenomiranijih imena u bankarskoj industriji: HSBC, BNP Paribas, Barclays, Deutsche Bank, Citibank, ING Bank, ABN AMRO, Royal Bank of Canada… doživljavam kao veliko priznanje našem radu i našoj predanosti da klijentima budemo još bolji partner“, rekao je Žižek.