Svjetsko studentsko natjecanje L’Oréal Brandstorm 26. godinu zaredom nastavlja pozivati studente diljem svijeta da pokažu svoje talente i inovativnost. Ovogodišnji izazov sudionicima je osmišljavanje frizerskog salona budućnosti, a najbolje studentske timove L’Oreal u Parizu nagrađuje trima nagradama – za najbolju promociju brenda L’Oreal Professionnel (BRAND AWARD), za najbolju tehnološku inovaciju (TECH AWARD) te društvenu odgovornost zamišljenog koncepta (CSR AWARD), a svaka nagrada nosi novčani iznos u vrijednosti 10.000 eura. Zainteresirani studentski timovi mogu se prijaviti online do 26. veljače 2018. godine.

Projekt Brandstorm je ujedno i važan regrutacijski kanal koji otvara vrata jedne od najuspješnijih multinacionalnih kompanija studentima, čemu u prilog govori i brojka od gotovo 200 sudionika svake godine kojima se pruži prilika za zaposlenjem u tvrtki L’Oréal.
Brandstorm zadatak.

Ovogodišnji Brandstorm zadatak sastoji se od osmišljavanja profesionalnog salona budućnosti odnosno osmišljavanjem i povezivanjem novih usluga, digitalnih rješenja i povezanih tehnologija u frizerskom segmentu. BRAND AWARD nagradit će najinovativnije osmišljeno iskustvo s potpuno integriranom marketinškom strategijom usmjerenom na uspostavljanje snažnog, dugoročnog odnosa s krajnjim potrošačima i stručnjacima. TECH AWARD također će u najvećoj mjeri nagraditi najinovativnije iskustvo, s naglaskom na nove usluge za krajnje potrošače i stručnjake, izgrađeno na spojenim uređajima, strojevima, tehnologijama, softveru ili hardveru. Nagrada za društvenu odgovornost (CSR AWARD) bit će dodijeljena održivoj inovaciji koja u najvećoj mjeri doprinosi pozitivnom utjecaju L’Oréalovih aktivnosti na okoliš i društvo, koja pokaže razumijevanje cijelog lanca vrijednosti (od eko koncepcije do optimizacije opskrbnog lanca) i poštivanje biološke raznolikosti, uz podizanje svijesti potrošača o održivom životu.

Na Brandstormu 2018 mogu sudjelovati timovi studenata preddiplomskih i diplomskih studija koji su stariji od 18 godina te imaju manje od dvije godine radnog staža, u što nisu uključena pripravništva, stipendije i ljetni poslovi. Moraju biti oformljeni u timove po troje koji studiraju u istoj državi te se njihov sastav ne smije naknadno mijenjati nakon predaje pitcha (prezentacije ideje u tri slajda). Predani materijali moraju biti na engleskom jeziku, a projekti će u svakoj fazi moći osvojiti 100 bodova, pri čemu inovativnost (innovative) odnosi 30% ocjene, korisnost (useful) 30%, primjenjivost (feasible) 20% te mogućnost modifikacije (scalable) 20%. Ne mogu sudjelovati studenti koji su već sudjelovali na prethodnim Brandstorm natjecanjima.