S ukupnim prihodima od 37,2 milijarde dolara, globalna konzultantsko-revizorska tvrtka EY se uspješno odupire izazovima pandemije. Financijsku godinu, koja je završila s krajem lipnja, EY je tako zatvorio s povećanjem prihoda od 4,1 posto u odnosu na prethodnu godinu. Uz prihode, rastao je i broj zaposlenih, koji je povećan za 5,3 posto pa tako danas zapošljavaju 298.965 ljudi diljem svijeta.
Ovi rezultati prate trend rasta EY-a, čiji su prihodi u posljednjih sedam godina prosječno rasli za 7,7 posto. U izazovnim vremenima pandemije koronavirusa, koja nije utjecala samo na zdravlje i sigurnost ljudi, već i na globalnu ekonomiju, EY nastavlja s provedbom svoje globalne strategije pod nazivom NextWave koja za cilj ima stvoriti dugoročnu vrijednost za sve dionike. Rast bilježe u sva četiri glavna odjela koja pružaju usluge klijentima, u sva tri geografska područja u kojima posluju te u svim ključnim sektorima i tržištima.
„Iznimno smo zadovoljni rezultatima jer oni nisu samo financijski pokazatelj uspjeha, već i potvrda napora svih zaposlenika EY-a da zajedno izgradimo bolje poslovno okruženje što uključuje brigu za EY ljude, naše klijente i društvo u cjelini. EY Hrvatska prati globalnu strategiju rasta i bilježi izvrsne rezultate pa smo tako u protekloj godini zabilježili rast od 6,6 posto, dok su nam posljednjih sedam godina prihodi rasli prosječno preko 10 posto godišnje. I dalje nastavljamo ulagati u ljude i daljnje poslovanje s ciljem pružanja potrebne podrške našim klijentima, posebice u ovim neizvjesnim vremenima. Pred nama je izazovno razdoblje, no vjerujem kako ćemo uz jasne ciljeve i čvrstu suradnju sa svim dionicima u financijskoj godini koja je pred nama ostvariti još bolje rezultate.“, rekao je Berislav Horvat, Country Managing Partner u EY-u Hrvatska.
Ulaganja kao strategija uspjeha
Svjesni važnosti digitalizacije za poslovanje u današnjim uvjetima, kako bi ubrzali digitalnu transformaciju, EY u narednoj godini planira uložiti dodatnih 1,5 milijardi dolara u podizanje kvalitete revizije, tehnološka rješenja, zaposlenike i širi ekosustav što uključuje strateške saveze i suradnje.
Izgradnja boljeg poslovnog okruženja očituje se i u činjenici da je EY u protekloj godini globalno uložio ukupno 126 milijuna dolara u projekte posvećene jačanju zajednica u kojima živimo, dok su zaposlenici uložili 790 tisuća sati svog vremena u različite inicijative i društveno odgovorne projekte, uključujući one vezane za izazove COVID-19 pandemije.
EY je u protekloj godini značajno investirao i u ljude pa je tako broj zaposlenih porastao za 5,3 posto. A da su zaposlenici ključan faktor uspjeha govori i brojka od čak 462 novih partnera koji su izravno primljeni u tvrtke članice EY-a diljem svijeta. Istovremeno, 600 ljudi je temeljem svog iskustva u EY-u promovirano na poziciju partnera, od čega 33 posto čine žene. Ovoj brojci je pridonio i EY u Hrvatskoj, imenujući dvije nove partnerice, čime je broj žena u upravljačkom timu EY-a Hrvatska nadmašio broj muškaraca. Dokaz je to kako EY nastavlja graditi okolinu u kojoj se potiču ravnopravnost i jednake mogućnosti uspjeha za sve zaposlenike.
O uspješnoj kulturi koju tvrtka EY gradi za svoje zaposlenike, puno govori i činjenica da ju studenti već godinama prepoznaju kao najatraktivnijeg poslodavca na svijetu. Prema Universumovoj godišnjoj listi „World’s Most Attractive Employer“, EY se nalazi na prvom mjestu u kategoriji profesionalnih usluga, dok sveukupno zauzima drugo mjesto, odmah iza tvrtke Google. Tvrtka EY je i u Hrvatskoj već godinama prepoznata kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca pa su ju tako studenti i ove godine nagradili Zlatnim indeksom u kategoriji Najbolji imidž za mala i srednja poduzeća te kategoriji Stručna potpora i organiziranje projekata.