Organizatori Weekend Media Festivala, najveće regionalne konferencije, danas su u Johann Francku predstavili teme i najistaknutija imena Weekend.15. Okupljanje stručnjaka i entuzijasta iz svijeta medija, komunikacija i poslovnog svijeta donosi mnoštvo sadržaja iz različitih područja kao što su IT, , glazba, mediji i inovacije. Weekend.15 će se održati od 22. do 25. rujna pod sloganom #SAMODOĐI na već svima dobro poznatim prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju.
„Aktualni trendovi, inspirativni govornici i opuštena atmosfera koja potiče intenzivno druženje obilježit će i 15. Weekend u Rovinju. Ove godine imamo uistinu raznolike teme koje prate promjene u društvu, tako ćemo govoriti o WEB 3.0, metaversumu, jednorozima budućnosti, TikToku, disrupciji inovacija, ali i kulturi otkazivanja. Željno iščekujemo odličan zajednički provod i stvaranje novih Weekend uspomena jer i zabave sigurno neće nedostajati“, tvrdi Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala i Pepermint agencije.
Za posebnu dozu zanimljivih, edukativnih sadržaja i poučnih izlaganja, među ostalima, pobrinut će se izraelski novinar i publicist Yossi Melman – jedan od najvećih stručnjaka u području špijunaže i međunarodne sigurnosti koji je napisao niz bestsellera o Mossadu i Izraelskoj službi unutarnje sigurnosti Shin Bet. Neka od najpoznatijih Melmanovih književnih djela su: „Every Spy a Prince: The Complete History of Israel’s Intelligence Community“, „Spies Against Armageddon“ i „The Master Terrorist: The True Story of Abu-Nidal“.
Iz digitalnogsvijeta dolazi nam Nikola Dešković, revolucionar koji je prvi uspješno postavio internetsku prodaju automobila u Europi, a Vuk Vuković, jedan od vodećih domaćih makroekonomista govorit će o vrućoj jeseni i recesiji u sljedećoj godini.
„Weekend je postao međunarodno prepoznatljiv događaj, koji predstavlja društvene trendove, analizira našu medijsku i komunikacijsku stvarnost te razotkriva tabue, a još uvijek nije izgubio na svojoj intimnosti ugodnog druženja i networkinga profesionalaca iz Hrvatske i regije u jednoj od najljepših jadranskih destinacija – popularnom Rovinju. I ove godine nas očekuju izvrsni govornici, škakljive teme, noviteti u našim industrijama, plodonosne rasprave i puno dobre zabave. To je zapravo tajni recept tradicionalnog uspjeha Weekenda, koji je nakon pandemije u novom atraktivnijem ruhu“, izjavio je prof. dr. sc. Božo Skoko iz Millenium promocije, agencije partnera organizacije Festivala.
Dobroj posjećenosti 15. po redu Weekend Media Festivala doprinijet će i odličan večernji program, a prvo ime koje su organizatori otkrili je Konstrakta, trenutno najveća regionalna zvijezda.
„Adris je generalni pokrovitelj i domaćin Weekend Media Festivala od prvog izdanja. Uspjeh festivala rezultat je zajedničke vizije, jedinstvenog koncepta i sustavnih napora koji smo ulagali tijekom godina. Adris je u posljednjih petnaestak godina Rovinj preoblikovao u elitnu turističku destinaciju, ali i prepoznatljivu event destinaciju, čemu je svakako pridonio i Weekend koji je, uvijek to volimo istaknuti, naš najveći, najdugovječniji i najiščekivaniji event. Weekend Media Festival je izdržao sve ove godine, a da pritom nije izgubio na relevantnosti, angažiranosti pa i provokativnosti, što očekujemo i od ovogodišnjeg programa“, rekla je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.
Cjelokupno događanje upotpunit će Golden Drum festival koji će se ove godine održati u sklopu Weekenda. Ovaj međunarodni kreativni festival svake godine nagrađuje najbolje ideje, najuspješnije kreativne timove te vješte pojedince koji su učinkovito oživjeli inovativne ideje te tako ostavili svoj trag u oglašivačkoj industriji, a ovogodišnja glavna tema festivala je Rebuilding Connection. Brojne zanimljive govornike iz svijeta komunikacija najavila je Mojca Briščik, predsjednica Golden Druma.
„Golden Drum kao jedan od najboljih festivala kreativnosti u svijetu na pozornici će predstaviti mnoge međunarodne lidere iz kreativne industrije, ali i šire. Među brojnim cijenjenim profesionalcima koji će nam se pridružiti u Rovinju bit će Fabio Seidl, direktor za globalni kreativni razvoj, Meta, SAD, odgovoran za kampanje diljem svijeta za renomirane brendove kao što su Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger i Quest. Zatim Jason Romeyko, svjetski izvršni kreativni direktor i upravni partner tvrtke Serviceplan International proglašene nezavisnom mrežom godine u Cannesu 2022. S nama će biti i Ghada Wali, osnivačica i kreativna direktorica Wali’s Studio, Egipat – TED globalni govornik, višestruko nagrađivana dizajnerica koja je razvila arapski font koji je izabran kao jedno od 100 najboljih grafičkih dizajnerskih djela na svijetu. Wali je dospjela i na Forbesovu europsku listu 2017. te time postala prva Egipćanka koja se pojavila u kategoriji Umjetnost i imigranti. Osim sjajnih govornika, najbolje kreativne kampanje, agencije i pojedinci koji stoje iza njih bit će nagrađeni tijekom Golden Drum Awards Showa koji se održava 23. rujna. Očekujemo još jedno sjajno izdanje i okupljanje crème de la crème kreativne industrije, ovoga puta u ljupkom primorskom gradiću Rovinju“, istaknula je Mojca Briščik, predsjednica Golden Druma.
Između ostalih važnih događanja na Weekend.15 bit će proglašeni i pobjednici Food Tech start-up natjecanja u organizaciji Infobipa, Maistre i Peperminta, a koje je najavljeno na Weekend Food Festivalu u svibnju. Svi zainteresirani start-upovi još uvijek se mogu prijaviti ovdje.
Sve informacije i najnovije vijesti o Weekendu možete pronaći ovdje, a sve novosti saznajte i putem službenih Instagram i Facebook kanala.