Autor aplikacije 360 PROMO, Josip Muller je ponukan komentarima na društvenim mrežama koji intenzivno koriste njegovu aplikaciju za svaku veliku tjednu nabavku. Deset takvih korisnika iz četiri najveća hrvatska grada, koji u prosjeku imaju četveročlane obitelji s dvije plaće u kućanstvu, koristilo je aplikaciju tijekom mjeseca rujna za akcijsku nabavku potrebnoga u četiri velike tjedne kupovine.

Zbrojivši iznose za svaku obitelj, prosječni iznos mjesečne uštede pri kupovini robe široke potrošnje, iznosio je 181 EUR, uz prosječni akcijski popust od 30 % te potrošeni iznos od 426 EUR mjesečno (za cijelo kućanstvo). Pri tome je oko 80 % utrošenog iznosa na robu široke potrošnje potrošeno na prehrambene proizvode, a oko 20 % na neprehrambene proizvode. Prosječan iznos akcijskog popusta za prehrambene proizvode je iznosio 28 %, a za neprehrambene proizvode čak 37 %.

Istraživanje je pokazalo da nije potrebno niti obilaziti puno trgovina da bi se moglo dobro uštediti. U 38 od 40 kupovina, kupci su izabirali dvije trgovine za svoju tjednu kupovinu, na temelju toga koje su trgovine imale najbolje akcijske cijene prema popisu proizvoda koje su trebali kupiti. Što znači da nisu potrošili značajniji iznos vremena i goriva da bi obavili te kupovine. Izabrali su tjedno u prosjeku 27 akcijskih artikala u svojoj košarici za kupovinu. Neke od njih su kupili u količinama od nekoliko komada, ali skoro 50 % njih su kupili u količini od samo jednog komada. To nam govori da kupci ipak ne stvaraju prevelike zalihe proizvoda na akcijama, već kupuju uglavnom za naredni tjedan – vjerojatno i zbog ograničenog raspoloživog mjesečnog budžeta. 

U istraživanju su korisnici također bilježili svoje akcijske kupovine koje su putem aplikacije obavljali izvan robe široke potrošnje. Riječ je o kupovinama proizvodima u shopping centrima, trgovinama proizvoda za dom, specijaliziranim prodavaonicama i slično. Dakle, upravo o robi koja se intenzivno prodaje na Black Friday ponudama. U rujnu je iznos ušteda na takvoj robi bio 38 EUR, što je iznos ukupne mjesečne uštede doveo na 219 EUR uz prosječan akcijski popust od 30 % i mjesečni iznos potrošen na svu robu kupljenu na akcijama od 514 EUR. Za očekivati je da će zbog Black Fridayja u studenom potrošnja na akcijske proizvode izvan kategorija robe široke potrošnje biti višestruko veća nego u prosječnom mjesecu te da će stoga iznos ušteda (kao i potrošnja) biti u prosjeku značajno veći ovog mjeseca.

„Jako smo zadovoljni i ponosni da je ovo istraživanje potvrdilo da je ušteda od oko 200 EUR mjesečno putem pametne kupovine na akcijskim popustima vrlo realna procjena. To zahtjeva nešto malo vremena, pripreme i discipline pri kupovinama, ali je nagrada za taj trud poprilično opravdavajuća. Naravno da će oni koji troše manje ili više imati drukčije apsolutne iznose ušteda, ali je definitivno 25 do 30 % popusta nešto što je realno postići. Na temelju ovog istraživanja i općenito iskustava korisnika, napravili smo „Vodič za uštede u maloprodaji“, u kojem smo dali ljudima savjete kako se putem aplikacije 360 PROMO uz 10-ak minuta tjedne pripreme najlakše može uštediti na akcijskim kupovinama. Taj se vodič može besplatno preuzeti na našim web stranicama www.360promo.hr“, rekao je autor aplikacije Josip Muller.