Otvorene su prijave za sedmo izdanje popularne utrke Konzum Glow Run Split koja će se održati 30. rujna 2023. godine u Splitu. Organizator utrke, tvrtka Run Croatia i pokrovitelj utrke, domaći trgovački lanac Konzum, pobrinut će se da splitske ulice još jednom zasvijetle u neonskim bojama. Trčat će se na pet i deset kilometara, a svi zainteresirani mogu se prijaviti na internetskim stranicama runcroatia.hr i utrka.com.
Nesvakidašnja Konzum Glow Run Split nastala je po uzoru na brojne „glow“ utrke koje se održavaju u svjetskim metropolama, a start ove splitske utrke bit će na Rivi te će se trčati prema Vili Dalmaciji i natrag prema Rivi.
„Atraktivna ‘svjetleća’ utrka Konzum Glow Run Split, koja svoja izdanja ima u brojnim europskim i svjetskim metropolama, 30. rujna se vraća u Split po sedmi put! Želja nam je promovirati Split kao grad sporta i zdravog života te poslati u medije predivne slike i kadrove svjetleće Rive i sudionika. Konzum Glow Run Split pravi je vizualni spektakl. Naime, utrka je jedinstvena po tome što se održava u večernjim satima i što će svi sudionici imati accessorize u neonskim bojama – svjetleće majice i glow in the dark narukvice. Bit će to idealan uvod u jesenski dio trkačke sezone, a posebno nam je drago da nas i ove godine podržava Konzum“, rekao je Sven Veronek iz tvrtke Run Croatia.
„Kao društveno odgovorna kompanija redovito podržavamo projekte koji promoviraju sport i zdrav život. Zato nas veseli što i ove godine možemo biti dio utrke Konzum Glow Run Split, koja uz trčanje nudi i poseban doživljaj, kako sudionicima tako i gledateljima. Želim sreću svim trkačima, ne sumnjam da će biti jako zabavno“, izjavila je Sandra Đolo, rukovoditeljica Službe korporativnih komunikacija Konzuma.
Za sve trkače osigurano je digitalno mjerenje vremena, okrijepa za vrijeme i nakon utrke, svijetleće narukvice te pehari i medalje za one najuspješnije. Po završetku utrke, sudionici i posjetitelji moći će se opustiti i zabaviti uz After Run Party, gdje će biti proglašeni i pobjednici.
Sve novosti možete pratiti i putem Facebook profila utrke, a kakva je bila prošlogodišnja atmosfera provjerite na linku.